niedziela, 17 lipca 2011

Wyniki konkursu

Witam!
W konkursie wzięły udział dwie osoby (Mty i Daria60.) i one (obydwie) poprawnie odpowiedziały. Nie wiedziałam co mam zrobić z nagrodą, regulamin nie pozwalał na rozdzielenie nagrody na pół, więc musiałam kogoś wylosować... Wylosowałam Mty. Ona otrzymuje 100 monet i 5 pkt, a żeby Darii nie było przykro otrzymuje nagrodę pocieszenia 25 monet i 1 pkt.
 Drodzy agenci! Jeśli chcecie wygrać jeszcze więcej monet, to właśnie pojawił się kolejny konkurs tego typu. Do wygrania aż 250 monet i 10 pkt. Poziom idzie w górę, więc nie ma podpowiedzi. Powiem tylko, że znacie te gwiazdy na pewno. :) Zapomniałam napisać odpowiedzi z poprzedniego konkursu.
1.Nicki Minaj
2.Bruno Mars
3.Ewa Farna
To chyba wszystko co chciałam wam na dzień dzisiejszy powiedzieć.
Trzymajcie się mocno!
Szaraki.
PS: Pojutrze loteria ;).

Brak komentarzy: