wtorek, 16 sierpnia 2011

Powitanie i dużo nowości

Hej pandy!
Jestem Pandicao1116. Dziś dołączyłem do Agentów . Mam 10 lat i interesuję się piłką nożną. Moje hobby to zbieranie grzybów i oczywiście gra na Panfu. Mam nadzieje że agentom i czytelnikom bloga spodobają się moje notki. Przejdźmy do faktów:
Horst Herring czeka na w starym porcie. Oto przebieg rozmowy:






Idziemy do dżungli i gramy w Fish n' fish
 Zagrałem cztery razy. Niektóre pandy narzekały na to, że nie mogły dostać się do znaku z grą. Jednak dla mnie to nie był kłopot. Wystarczy kliknąć na swoją pandę, później na puchar i znajdziemy na pierwszej stronie naszą grę. Zero problemów :) I  za swoją robotę dostałem głowę ryby oraz "rybie"obrazki do mojej chatki. Dobrze, że na zawsze.
A zauważyliście coś w karcie gracza po założeniu rybiej głowy? Głowa tego stworzenia się rusza!
Druga nowość. Są nowe meble:

Zdjęcia z Oficjalnego Bloga Panfu
I trzecia- ostatnia!
Nowa i świetna opcja! Jeżeli macie okazję do zaproszenia przyjaciół na swoje wydarzenie, użyjcie tego od razu ;).

Trzymajcie się ciepło!
.:Pandicao1116:.

Brak komentarzy: