niedziela, 26 grudnia 2010

Agenci powracają.

To nie żaden dowcip, naprawdę agenci powracają pod warunkiem, że:
-Do nowego roku zgłosi się przynajmniej 3 agentów
-Wszyscy agenci będą pracowali na swoje siły.
Zgłaszać możecie się na adres e-mail szaraki870@gmail.com
Szaraki ;))

sobota, 25 grudnia 2010

Co dalej?

Witam! Nie było mnie przez 2 miesiące, bo było coś nie tak z internetem i komputerem. Współautorki bloga właśnie za moment zostaną usunięte. Myślę teraz tak, żeby usunąć bloga, bo kompletnie nie interesuje mnie Panfu. Ale jeśli chcecie agentów to napiszcie na e-mail lub pod postem jakąś informację ;) Do nowego roku daje wam czas ;)
Szaraki.

piątek, 19 listopada 2010

Manny...

Helo!
Dzisiaj znów nie idę do podwodnej szkoły... szkoda :(, bo mam dzisiaj dodatkową koszykówkę i matematykę ;( . Dobra, przejdźmy do rzeczy! Wiecie, że jestem chora i jak wstaje z łóżka to źle się czuje, ale to nie powstrzymało mnie przed wyjściem na ten mróz i pomocą Manny'emu przy budowie Igloo. Założyłam cieplutkie, nie przemakalne buty zimowe, polarową bluzę, pod dżinsy czarne rajstopy, na bluzę ciepłą zimową kurtkę, bawełniany szalik i czapkę, rękawiczki, a do tego nauszniki. Pod taką osłoną żaden mróz mi nie straszny :). Pobiegłam do dżungli i porozmawiałam chwilkę z Manny'm.




Później pobiegłam nad basen i zastanawiałam się jak mam wyjąć bryłę lodu tak aby nie wpaść do wody. Myślałam, myślałam i myślałam...

- Hmm... jak ja wyciągnę tą bryłę lodu?  Hmm... 

I tak cały czas. Pomyślała, że może się spróbuje najdalej jak potrafię się pochylić nad basenem i wyciągnąć bryłę (nie jest to takie proste ;) ) CHLUP! Pewnie myślicie, że to ja wpadłam do basenu, a właśnie, że nie! TO inna panda, która chciała w ten sam sposób wyjąć bryłę lodu z basenu. Zawołałam, aby tu podpłynęła, a ja ją wyciągnę . Ale było jedno ale. Nie mogła płynąć. Rączki jej zamarzły. Myślałam i myślałam i... wymyśliłam! Krzyknęłam do niej:

-Złap te bryły lodu! 


Jak powiedziałam tak zrobiła. Kiedy mała panda wlazła na kawał lodu zaczęła machać nogami ile miała sił. Dopłynęła do brzegu! Uff... udało się nam również wyjąć  dwie bryły dla Manny'ego. Zaniosłyśmy bryły Manny'emu, a potem zaprowadziłam ją do domu tam wypiła ciepłą czekoladę i się ogrzała.
THE END

Tak zakończyła się moja wyprawa na pomoc. A czy wam też zdarzyła się jakaś przygoda podczas wyjmowania brył lodowych? Powiedzcie w komentarzach ;) 

Wasza PeLaGia1999




czwartek, 11 listopada 2010

Dzień Złotej Karty & pochód z lampionami!


Hejo!
Wiecie, co jutro jest za dzień? Może wam pod powiem. Ma on związek ze Złotem. Już wiecie? Brawo! To Złoty Piątek! Jutro każda panda może ubrać się jak chce! Wspaniale! Ale to nie wszystko . Dziś również rozpoczyna się pochód z lampionami! Kamaria czeka na nas na plaży. Wytłumaczy nam tam o, co w tym chodzi. Na końcu spotka nas niespodzianka, ale skoro to niespodzianka to nie powiem wam, co to jest. Życzę wam super zabawy jutro w Złoty Piątek oraz od Czwartku do Niedzieli, gdyż tyle trwa pochód z lampionami.  

Wasza PeLaGia1999!


poniedziałek, 8 listopada 2010

Level Booster działa dziś w sekrecie powie wam mój Miś Krzyś!

Helo! 
Co tam u Was? Czy "Telepandia" się wam podoba, czy też na odwrót? Na te pytania możecie odpowiedzieć w komciach, ale teraz pewnie się zastanawiacie, co znaczy "Helo" . Jest to połączenie Hej i Elo . Helo. Fajne, nie? Przejdźmy do rzeczy. Dziś jak sama nazwa nam mówi działa LB ( Level Booster ) . Podwyższa poziomy jak, co tydzień. Szkoda tylko, że NI ( New Item ) dziś nie działa..., ale mówi się trudno i żyje się dalej ! 

Wasza PeLaGia1999


środa, 3 listopada 2010

Telepandia?

Witajcie Drogie Pandy! 

Dziś pojawił się nowy wpis na OBP . Dotyczy on "TELEPANDII" . Dziwna nazwa, prawda? pewnie już się domyśliliście, co to jest. To coś jak telepatia, ale według Prof. Bookworma łatwiejsze . Nasi dzielni reporterzy postanowili sprawdzić, co się dzieje w latarni, a przy okazji oto zdjęcie tego co się dzieje na Panfu:


Więc..., a tak! Nasi reporterzy nie byli by najlepsi gdyby nie sprawdzili, co się tam dzieje. Gdy weszli na samą górę latarni Profesor powiedział: : Super! Osoby do testowania mojego nowego eksperymentu!" . Max i Ella się przestraszyli postanowili się jakoś z tego wyplątać, ale się nie udało. Profesor wszystko im wytłumaczył. To, co działo się potem musi być straszne, gdyż reporterzy postanowili powiedzieć nam o tym w następny piątek, wtedy też Bookworm będzie na nas czekał na plaży. Kończę.

Wasza Pelagia1999 :)

poniedziałek, 1 listopada 2010

Zamieszanie na plaży 0_0

Witajcie Drogie Pandy! Dziś z samego rana nasi detektywi napisali nam notatkę na OBP* . Dotyczyła ona tajemniczej postaci kręcącej się obok szpitala. Max i Ella zbierali na plaży muszelki, gdy Max zauważył tajemniczą postać, która przemknęła obok szpitala. Nasz detektyw od razu na nią naskoczył, krzycząc:

-"Kim jesteś!?" 

Już się bałam, że to może Lord Vader, gdyż było mówione, że to ciemna postać niosąca aktówkę . Okazało się jednak, że to Prof.  Bookworm . Nasz Psorek strasznie się zawstydził. Z jego aktówki wypadła mapa Panfu i kawałek lukrecji. Max zaniepokoił się tym, ale nasza Ella była zbyt zajęta lukrecją. Profesor powiedział :

- "Nie ruszaj to niebezpieczne kable!" 

Nasi reporterzy postanowili dokładnie zbadać tą sprawę. I jak to mówią:

Trzymajcie łapki na pulsie ;)

Wasza Pelagia1999 :) 

sobota, 30 października 2010

New Item i Level Booster

Witajcie Drogie Pandy! Dzisiaj, gdy chodziłam po naszej wyspie pomyślałam "Hej! Przecież nie zobaczyłam dzisiaj, czy New Item i Level Booster działają! Lecę szybko to sprawdzić! " . Jak powiedziałam tak zrobiłam ! Poszłam do dżungli, a stamtąd poszłam do jaskini . Tam od razu sprawdziłam, czy New Item działa. Strasznie się uciszyłam, gdy zobaczyłam, że maszyna podaje mi prezent. Był nim Lampion Halloweenowy.


Pełna entuzjazmu pobiegłam do drugiej maszyny. Kiedy tylko na niej stanęłam jeszcze bardziej się ucieszyłam, ponieważ i ta maszyna działała. Niestety nie zrobiłam temu zdjęcia :( , ale mówi się trudno! Najważniejszą wiadomością jest: " New Item i Level Booster działają! " . Lećcie szybko do jaskini w dżungli i zdobądźcie prezent oraz podwyższcie sobie poziomy! Do usłyszenia!

Wasza Pelagia1999 ;)


piątek, 29 października 2010

Wyniki Konkursu na Halloweenowy Przepis!

Cześć Pandy! To znowu ja Pelagia1999 ;) Dziś Kamaria ogłosiła wyniki konkursu na Halloweenowy Przepis. Zwycięzcami są :

1. Kleopatra456
2. Kamka11
3. Elunia 22

Ich przepisy były najciekawsze i najsmaczniejsze. Gratuluję wam ! Na pewno wyprubuje wasze przpisy ;) Kleopatra podała nam ciekawy i łatwy do zrozumienia przpis na CIASTO Z DUCHAMI! Przerażające! Oto przpis!

kleopatra456 i jej Dyniowe Ciasto z Duchami!
Będą Ci potrzebne: 2 szklanki dyni startej na jarzynowej tarce (dużych oczkach), 1 szklanka cukru, 3 szklanki mąki, 1 szklanka oleju, 3 jajka, 1 opakowanie cukru waniliowego, 3 łyżeczki cynamonu, 1 łyżeczka sody oczyszczanej, garść orzechów włoskich, 3 łyżki cukru pudru
Instrukcja: Całe jajka ubić z cukrem. Dodać mąkę, olej, cukier waniliowy, sodę i cynamon.  Wszystkie składniki dokładnie wymieszać mikserem.  Na koniec dodać startą dynię i orzechy. Delikatnie wymieszać całość łyżką. Gotowe ciasto wlać do prostokątnej foremki (24x36cm), wysmarownej masłem i posypanej mąką.  Piec w średnio nagrzanym piekarniku (180ºC) przez około 50 minut.  Po upieczeniu, ciasto lekko wystudzić i posypać cukrem pudrem.  Rada: zamist cukru pudru można zrobić lukier lub polewę czekoladową! Palce lizać!!!


Jeszcze straszniejszy przpis podała nam Kamka. Podała nam przpis na PONCZ LODOWA ŁAPA!
Przepis!


kamka11 i jej  Poncz Lodowa Łapa!
Będą Ci potrzebne: żelki Haribo Złote Misie, soki: wiśniowy, jabłkowy, porzeczkowy, z owoców cytrusowych, dwie foliowe rękawiczki
Instrukcja: Do foliowych rękawiczek wrzucamy żelki Haribo Złote Misie. Do jednej z nich wlewamy sok jabłkowy, a do drugiej wiśniowy. Rękawice wiążemy i wkładamy na kilka godzin do zamrażalnika, by „łapy” zamarzły. Do dużej przezroczystej miski wlewamy sok z czarnej porzeczki i dodajemy do niego pokrojone owoce. Kiedy sok w rękawiczkach zamarznie, wyjmujemy je z zamrażalnika. Oczyszczone z folii „Lodowe łapy” wrzucamy do przygotowanego wcześniej czarnego ponczu. Pływające łapy będą powoli rozpuszczać się w soku z owocami, uwalniając zamrożone żelki, z każdą chwilą wzbogacając smak magicznej mikstury! Mmmmniam!

Pycha! Następny przepis na pewno będzie moim ulubionym! Jest to przpis na TOSTY DUSZKI! Ja bardzo lubię tosty, więc od razu jak napiszę ten artykuł zabiorę się za ich robienie, ale najpierw muszę dokładnie zapoznać się z przpisem, który zobaczycie poniżej:

Elunia22 i jej Tosty Duszki!
Będą Ci potrzebne: biały chleb, cynamon, cukier, folia aluminiowa, masło lub margaryna i nożyczki
Instrukcja: Posmaruj chleb masłem lub margaryną. Nożyczkami wytnij z foli aluminiowej duszki. Połóż duszki na chlebie tak, aby się przykleiły, a następnie posyp chleb cukrem i cynamonem. Włóż kromki do nagrzanego piecyka na 2-3 minuty. Masło powinno się rozpuścić i spienić. Następnie wyjmij kromki z piecyka i usuń z nich folie. To wszystko! Smacznego Halloween!
Zdecydowanie wypróbuję te przepisy na Halloween i mam nadzieję, że Wy też! Mam nadzieję, że nie będą wyglądały aż tak przerażająco, że nikt ich nie zje, hihi ;)

Mniam! To jeszcze nie wszystko ! Nasza Kamaroa podała nam link do fajnego filmiku o Halloween. Został on stworzony przez Adama0 . Znam go. Kiedyś pisałam wspólnie z nim bloga, a raczej on nie pisał, a ja tak. Kliknij -> TUTAJ <- aby obejrzeć film! To już wszystko!

Wasza Pelagia1999 ;)

poniedziałek, 25 października 2010

Długo nie pisałam...

Cześć! Wiem, że długo nie pisałam, ale byłam w Osie . Było bardzo fajnie .  Teraz chcę nadrobić zaległości . Dziś od razu po powrocie z mojej podróży pobiegłam do mojej chatki na drzewie. Moja mama poszła jeszcze wcześniej do sklepu, więc ona przyszła trochę później.Gdy już dobiegłam do chatki , otworzyłam drzwi i wbiegłam do mojego pokoju od razu zasiadłam do mojego laptopa . Tam wpisałam : www.blog.panfu.pl  i od razu zobaczyłam parę nagłówków. Opowiem wam o nich nie po kolei ;) Więc tak... w wieczór, którego Max zaprosił Ellę do siebie ich rozmowę przerwał Carl . Powiedział im ,że widział Boneza w okolicy zamku! Na szczęście już dziś wymyślił plan jak go stąd wypędzić na zawsze. Powiedział mu, że odda mu jutro Pokopetsy jeżeli on wyniesie się z Panfu na zawsze. Bonez od razu się zgodził. Jutro wszystkie pandy spotkają się na dziedzińcu i nagle wybiegniemy oraz obezwładnimy Boneza . To musi się powieść! Kolejną nowością jest Cz. I podroży w Kosmos  . Kamarii spodobał się szczególnie jeden z wpisów. Należy on do Kuba67:


Nareszcie ruszam w kosmos. Odbyłem naukę w KSP (Kosmicznej Szkole Panfu). Lecę w kosmos, w końcu lemoniady mamy pod dostatkiem :D  Razem z Tigerbollym i innymi odkryjemy to, czego jeszcze nikt nie zbadał. Zabrałem ze sobą książkę ,,Napoleon w Egipcie” oraz przygodową o kowbojach, wojnie secesyjnej i tego typu. Wzięliśmy dużo potrzebnych rzeczy, i dobrze, bo KIŻ ( Kosmiczny Instytut Żywności) dał tylko marne 10 kanapek, paczkę chipsów oraz butlę coli i soku pomarańczowego. Wszystko wydali na kombinezony. Na Panfu kosztują 100 000 000 000000000000000 monet! Więcej niż posiada najbogatsza panda! Ruszyliśmy. Będę latał i jeśli im się spodobam przyjmą mnie do KLP (Kosmicznego Lotnictwa Panfu). To będzie osiągnięcie tysiąclecia. Trwa odliczanie. Denerwuję się. Widzę tylko reporterów, redaktorów, polityków, Maxa i Ellę, Prof.Bookworma i tłumy wiwatujących pand. O, już czas na osamotnią dziesiątkę – 10.9.8.7.6.5.4.3.2.1 Start ! I przygoda się zaczyna. Tigerbolly aż skacze ze szczęścia, że zobaczy dziwne istoty. Mój ,,niedoświadczony” kolega zastanawia się jak wyglądają Nui i Trawui. Wszędzie asteroidy, planety… Pandy już widzę jak małe robaczki, a okolicę jak jakieś mrowisko. O rany! Za chmurami pozostawiłem swój dom i przyjaciół. Panfu jest już malutkie, a pand i budynków nie widać.

Podobało mi się ,a wam? No pewnie, że tak! Gratuluję twórcy tego listu ;) . Kolejną nowością będzie konkurs na Avatara .  

I - 275 głosów - Nikita16 ze zdjęciem profilowym na Twitterze
II - 252 głosy - Gieniuk ze zdjęciem profilowym na Naszej-Klasie
III - 137 głosów - egzequo  sara220 i Rafael ze zdjęciami profilowymi z Naszej-Klasy

Oto ich zdjęcia profilowe: 

Nikita16

Gieniuk 

Sara220

Rafael89

Wszystkim Wam Gratuluje !  Ostatnią dzisiejszą nowością jest drugi etap konkursu na ubranko . Naszym kolejnym uczestnikiem, którego strój został uszyty przez Lili to ProjL2002 . Jego ubranka są bardzo ładne . Mnie się bardzo podobają. Oto ich ocena: 



Desingned by projL2002 - Poland :



  • Śliczne połączenie kolorów - +
  • Włosy mi się nie bardzo podobają, ale to kwestia gustu - +/-
  • Ładna korona - +
  • Sandałki świetnie do wszystkiego pasują - +
  • Bardzo ładne bransoletki - +
Podsumowując: 4,5 punktów na 5 . Gratuluję! To niezły wynik! Mam nadzieję, że jesteś z siebie dumny projL2002 :D 









  • Opaska z blond włosami bardzo ładnie wygląda - +
  • Śliczny podkoszulek z pandą oraz opaski na ręce - +
  • Spodnie do wszystkiego pasują - +
  • Świetne buty, które nadają się do niezwykłych wypraw - +
Podsumowując: 5 punktów na 5. Gratuluję! Masz maximum punktów przy tym stroju projL2002 . Na pewno jesteś z siebie dumny ,gdyż zebrałeś 9,5 punktów na 10 . 




Gratuluję Ci ProjL2002 tak wysokich not  ;) . Są również wyróżnieni:


Oto kolejni wyróżnieni:

asiuniapp

CmoQ

Greenee

Izalia


Malgi15


MileyQQ


Kler


Miley5555


nikita16

Pandora


Papuga27


Sebekicoco



Toto

To już wszystkie wyróżnione prace . Już kończę.Do usłyszenia!

Wasza Pelagia1999 :)

niedziela, 17 października 2010

Dopisz historię na Panfu!

Witajcie Drogie Pandy!

Nasza droga Kamaria przez cały tydzień rozmyślała jakby tu się dowiedzieć czegoś o naszych przyjaciołach z przedziwnie nazywającej się planety Chiconahuiehecatl. Śmieszna nazwa ,ale również trudna do wypowiedzenia . Już na pierwszych literach plącze mi się język :D . Na czy to ja skończyłam... ,więc tak. Kamaria rozmyślała cały tydzień jakby tu się czegoś dowiedzieć o Nui i Trawui . I w końcu wymyśliła. Wpadł jej do głowy nową kategorię niedzielnego bloga: Napisz historię! . Jeśli Nui i Trawui nie przylecą do nas to my możemy w między czasie napisać historię. To oznacza, że Wy Pandy lecicie na misje na waszą ojczystą planetę Chiconahuiehecatl i opowiadacie na blogu Panfu, co tam przeżyliście – w opowiadaniu, które składa się z wielu części! Towarzyszyć wan będzie mały Tiger-bolly. W każdą niedzielę napiszcie po jednej części tej historii w komentarzach. A oto wskazówka od Kamarii:



A oto pierwsza wskazówka:
W pierwszej części opowiedzcie nam w komentarzu, jak przebiegało startowanie statku kosmicznego. Np. o czym wtedy myśleliście? Jak się wtedy czuliście? Jak wyglądało Panfu z góry?
Gotowi? 10…9…8…7…6…5…4…3…2…1…START! Udanej podróży!

Do zobaczenia Kochani na ojczystej planecie Nui i Trawui!

sobota, 16 października 2010

Długo mnie nie było, więc przepraszam. Wszystkie zaległości już nadrobię. Była znów jakaś awaria z internetem. Osoby, które nie zapisały się do grup teraz przyzneczę je ja. Tylko Pelagia została więc nie mam dylematu ;D Szkoda, że nikt się nie zapisuje. Jak nikt się nie zapisze do 25 pażdziernika to blog zostanie zamknięty. Przepraszam ale do dwóch osób nie będę prowadzić bloga. Szczeże to nie ma wogóle po co prowadzić tego bloga jak jest mało uczestników. Daję wam 9 dni na poprawę jak nikt się nie zapisze przykro mi... To Wy zadecydujecie czy mam tu zostać, bo szczeże to już nie wchodzę na Panfu i nie interesuje mnie ta gra. Misje i inne duperele mogę robić choć już mi się nie chce nic. Inne blogi mają powodzenie a szkoda, że ten go nie ma. Kiedyś dam odpowiedź co zrobię, choć myślę, że pora zakończyć współpracę z dwoma agentkami (to jeszcze nie oficjalna wiadomość). Szkoda,  żeby taka praca poszła na marne... Mówi się trudno.

wtorek, 12 października 2010

Nowe zadanie ?

Cześć ! To znowu ja Pelagia1999 :) Dziś po południu poszłam do naszego Psorka . Okazało się ,że potrzebuje naszej pomocy w naprawieniu komputera. Chcę wam powiedzieć jak rozwiązać ten problem ;) Zaczynajmy!


  1. Idziemy do jaskini w dżungli i rozmawiamy z Profesorem.
  2. Idziemy do szpitala i rozmawiamy z Panią Doktor.
  3. Klikamy na kłódkę i wpisujemy poprawny kod. KOD: 432
  4. Wracamy do Profesora i z nim rozmawiamy.
  5. Zakładamy rękawiczki, klikamy na komputer i wkładamy kable do odpowiednich kontaktów.
THE END

Mam nadzieję ,że wam pomogłam ;) Bawcie się dobrze przy rozwiązywaniu labiryntu! Pa Pa! 

niedziela, 10 października 2010

Najnowsze odkrycie Prof. Bookworma + Ella ma dziwne przeczucie

Cześć! Dawno nie pisałam i strasznie, strasznie Was za to przepraszam. Miałam ostatnio dużo spraw na głowie i nie miałam na to czasu ,ale było minęło . Teraz czas na nowości z Panfu. Ostatnio Prof. Bookworm pomyślał sobie ,że byłoby fajnie gdybyśmy mogli znów rozwiązywać labirynt Maszyny Zagadek. Do tego celu wymyślił "Okulary 1010110" i "Extranator" . Dzięki "Extranatorowi" może otworzyć ściany Maszyny Zagadek ,a dzięki "Okularom 1010110" może podejrzeć specjalny kod programujący. Jak już będzie miał specjalny kod programujący to musi go jedynie przenieść do swojego komputera ,a potem podłączyć dwa kable do kontaktów. I gotowe. Ale to nie wszystkie nowość. Ella wypowiedziała się na blogu ,że ma złe przeczucie ,co do tego. Może i ma rację... powiedziała coś takiego: 


-"Super! Ale szczerze mówiąc: to nie wiem, czy ten najważniejszy moment Prof. Bookworma rzeczywiście będzie taki ciekawy. Niby nie patrzyłam bardzo uważnie, kiedy podłączał ten kabel do komputera. To przecież taki zwykły kabel z wtyczką, którą się wkłada do kontaktu, prawda? Ale mimo to, jakoś tak mam dziwne przeczucie co do całej tej sprawy. Miejmy nadzieję, że Prof. Bookworm nic nie pokręcił i wszystko zrobił prawidłowo! Czasami bywa taki niezdarny. A może wam też się wydaje, że coś jest nie tak?"


Miejmy nadzieję ,że Prof. Bookworm zrobił wszystko dokładnie i nic złego się nie stanie ,ale na wszelki wypadek jak to mówią Max i Ella " Trzymajcie łapki na pulsie " . Pa pa!



(obraz pochodzi z " Dziennika Maxa i Elli " )

sobota, 2 października 2010

Wywiad z Smashing Pancakes

Cześć Wam! Już dziś na blogu pojawił się wywiad z naszym zespołem Smashing Pancakes. Było tam parę ciekawostek i rzeczy ,których pandy się spodziewały. Niestety wywiad został nieskończony przez pewną rzecz ,ale o niej już sobie przeczytacie ;) Mam nadzieję ,że jego zakończenie pojawi się wkrótce na blogu:



Max: Na początek ogromne DZIĘKUJĘ za wasz spontaniczny przyjazd i występ na moje urodziny!! To było naprawdę…oszałamiające…sami widzieliście, jak straciłem przytomność, jak się o tym dowiedziałem :oops: Ale przejdźmy do pierwszego pytania. Dacie nam tu na scenie prawdziwy maraton koncertów aż do poniedziałku. Czy to nie jest wyczerpujące grać tyle koncertów, jeden po drugim? Kiedy wy w ogóle śpicie?
Momo: Powiem tylko jedno słowo: Inemuri
Max: Ineco?
Patty: Inemuri znaczy coś w rodzaju „być obecnym i spać“. :DNauczyliśmy się tej techniki w Japonii, ponieważ Japończycy robią to stale i wszędzie. Pakują się po prostu do pociągu, czy wchodzą do klasy lekcyjnej i ucinają sobie półgodzinną drzemkę, podczas której kumulują nowe siły…
Iggy: …i my tak właśnie czasami robimy podczas naszych występów. :cool: W taki sposób możemy spać i jednocześnie grać na naszych instrumentach i śpiewać. Super, co nie?
Ella: Ależ to obłędne!! No więc co zdziałaliście przez ostatnie miesiące i jaki jest wasz plan na przyszłość?
Eva: Cały czas skupialiśmy się na naszej karierze – pisaliśmy piosenki, dawaliśmy koncerty no i teraz odbyliśmy tę super trasę koncertową po Japonii.
Patty: Dokładnie. No ale czasami potrzebowaliśmy też chwili wytchnienia i odpoczynku. Dlatego zorganizowaliśmy sobie 4-tygodniowy pobyt w parku rozrywki… i bawiliśmy się do upadłego. :D
Momo: I kto wie, może pojawi się jakiś producent, który będzie chciał z nami podpisać poważny kontrakt płytowy? Moglibyśmy stworzyć nowe piosenki! Ale zanim tak się stanie musimy przeprowadzić małe rozeznanie. Chcemy zobaczyć, jakim powodzeniem będą cieszyły się nasze piosenki, ile naszych fanów na Panfu sobie je ściągnie i potem zobaczymy.
Ella: Na pewno trzymamy za was nasze pandzie kciuki! No a co robicie tak na co dzień? :?:
Momo: No więc w ostatnich miesiącach ja i Eva zbliżyliśmy się do siebie jeszcze bardziej niż wcześniej (można powiedzieć, że się zakochaliśmy). Między Iggy i Patty też trochę iskrzyło, ale jak się później okazało, to była tylko taka przejściowa faza, zauroczenie.
Eva: Tak więc oboje są cały czas… ;) A co się dzieje z wami dwojgiem? Słowo daję, że można coś wyczuć w powietrzu… Czy wy przypadkiem nie jesteście parą?
Max: [YYHH] :oops: :oops: :oops:
Ella: Yuiuui Max! Wybąbliłeś całe mleko czekoladowe! Co za świństwo! Yyhm… niestety ale musimy teraz na chwilkę przerwać wywiad.

I jak się wam podobał wywiad? Fajny nie? Zaraz napiszę wam ciekawostki:

  1. Momo i Eva się zakochali
  2. Między Iggy i Patty była przejściowa faza zauroczenia
  3. Czy Max i Ella to naprawdę para? :

(Obraz Pochodzi z Dziennika Maxa i Elli)

Nie wiadomo mam nadzieję ,że wkrótce się tego dowiemy ,lecz jak na razie Pa pa!