środa, 17 sierpnia 2011

Wypłaty

Dobry wieczór.
Co prawda ta notka już dawno miała być na blogu... ale lepiej późno niż wcale! :D
Przepraszam, że tak długo czekaliście na wypłaty... W zamian za to każdy z was w nagrodę pocieszenia otrzymuje 50 monet. Jeszcze raz przepraszam...
Teraz mam przyjemność wręczyć legitymacje naszemu nowemu agentowi - Pandicao1116. 
Mam nadzieję, że będziesz się dobrze sprawował. Jeśli chcesz szyfr poinformuj mnie o tym. 
☺☺☺
Wkrótce szykuję dla was weekend wspaniałych niespodzianek!  
W piątek czeka was loteria, ale zupełnie inna. Wylosuję nagrody (100 monet, 200 monet 1x wyposażenie na misję) następnie 'koło mnożące' doda wam np. 2 x więcej monet. To zależy jaką liczbę wylosuję :).  Do wylosowania mam 1x, 2x, 3x oraz 4x! Największa nagroda to 800 monet!
W sobotę rozpoczniemy ``polowanie'', czyli będziemy szukać pewnych obrazków na blogu. Kto pierwszy ten lepszy! Do wygrania los w loterii (zwykłej).
W niedzielę będziecie mieli misję za darmo z natychmiastowym dostarczeniem gadżetów! Oprócz tego dla rozrywki pojawi się krzyżówka. Oczywiście z nagrodami.
Gdyby to wszystko się nie odbyło to znaczy, że u mnie jest burza. Jeśli tak będzie z góry przepraszam.
Pozdrawiam
Szaraki.
PS: Tydzień niespodzianek rozpocznie się 26 sierpnia.

Brak komentarzy: