niedziela, 23 stycznia 2011

Witam Was!

Witam Was wszystkie Pandy :)

Jestem Sainek i bardzo się cieszę że mogę współtworzyć blog Agentów. Nazywam się Sainek i mam nadzieję że mnie bardzo polubicie. Moje notki czasami mogą być takie same jak na moim blogu www.panfu-nius.blogspot.com na którego serdecznie zapraszam. Dlaczego notki mogą być takie same? Dlatego że mogę pisać późnym wieczorem kiedy to nie będzie mi się chciało już pisać. Mam tutaj dla Was moje zdjęcie :)


Teraz może troszkę o mnie. Mam 13 lat i interesuje się architekturą i informatyką. Lubię grać w ping-ponga i piłkę nożną. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest plastyka. Mój ulubiony kolor to zielony i fioletowy. Mam w domu kotkę o imieniu Tosia. Moim ulubionym jedzeniem jest pizza :)

To już tyle o mnie, zapraszam na moje kolejne artykuły :)

Pozdrawiam Was Pandy :)
Sainek


Brak komentarzy: