czwartek, 28 lipca 2011

Dobry wieczór!
Na początek przypominam agentowi Blogpand, aby napisał dwie notki. Inaczej zostanie wydalony. No przykro mi, ale musimy trzymać się zasad. Teraz kolejna informacja: usunęłam Darię60 z stanowiska zastępcy. Powiedziała, że jej na tym wcale nie zależy. Trudno jakoś poradzę sobie bez zastępcy.  No to teraz muszę ponarzekać na małą ilość agentów. Z tego co mi wiadomo to Daria60 chce być wydalona. Nie wiem co jeszcze z Blogpand. W najgorszym razie zostanie tylko Mty i ja. Trudno... Jeśli żadnego agenta nie będzie to... będę zmuszona zamknąć bloga. No cóż... Panfu to już raczej się nie interesuje. Ten blog przywróciłam ze względu na pewne marudy. Szkoda byłoby mojej pracy... Mam nadzieję, że agenci będą długo i szczęśliwie istnieć.
To tyle na teraz, bo jest już strasznie późno.
Dobranoc kochane potworki! :3
Szaraki.

PS: Teraz z nudów poprawiłam niektóre działy. Jeśli chcecie to możecie sobie pooglądać :P.

Brak komentarzy: