niedziela, 31 lipca 2011

Nowości

Witajcie!
Już wróciłam z wyjazdu i mogę zacząć dla Was pisać :). Gdy weszłam do mojej chatki zobaczyłam list wyglądał on tak:

 Wpisałam co lubię i czego nie lubię i wysłałam go.
Gdy to zrobiłam, pobiegłam do Oskara, bo słyszałam ,że coś się u niego dzieje. Zadał mi trzy pytania, na które odpowiedziałam z łatwością. Mój kumpel, udzielił odpowiedzi już na 10 pytań i dostał brązową myszkę. Mi brakuje tylko 7 pytań :D. Mam nadzieję , że czytelnicy też zdobyli już brązowe myszki ;).
A oto ta myszka:
Ja z Oscarem/ Oskarem


Oprócz tego, pojawiły się nowe ubranka i mebelki. Są one oczywiście związane z komputerami i Internetem.


 


Pojawił się także konkurs na Oficjalnym Blogu Panfu! Należy zrobić komiks o Panfu i Bitterlandi. Swoje propozycje można wysyłać do godziny 18.00 dnia 31 lipca. 
 A to kawałek komiksu Pandzi534 i Martyniki10: 
 Czekamy na wyniki :). 
Hmmm.. Coś jeszcze? 
Chyba nie. 

W takim razie życzę wszystkim miłego dnia ;). 

Pozdrawiam

 Niektóre zdjęcia pochodzą z Oficjalnego Bloga Panfu



Brak komentarzy: