wtorek, 12 lipca 2011

Misja nr. 1

Gadżety:
Maska- chroni przed niemiłymi zapachami.
Okulary: dzięki nim widzisz co znajduje się za różnymi substancjami.



Gdy spacerowałam brzegiem naszej pięknej rzeki na Panfu, poczułam niemiły zapach. Był nie do wytrzymania, więc założyłam maskę. 
 Popytałam się kilku pand skąd pochodzi ten zapach. „ Nie wiem” – Odpowiadały. Jednak po chwili zauważyłam małą łódkę płynącą po rzece. Nie wiedziałam zbytnio jak się do niej dostać, więc wskoczyłam do wody i zaczęłam płynąć w tamtym kierunku. Gdy tam dopłynęłam zobaczyłam, że dwie pandy wrzucają śmieci do rzeki. Zdziwiłam się, że mogą to robić. Poinformowałam ich, że nie powinni tak robić. Nagle wrzucili mnie do wody pełnej ich śmieci. Szybko wciągnęłam na nos okulary i zobaczyłam, że pod śmieciami kryją się monety. Wyłowiłam je i zaniosłam na posterunek policji. Okazało się, że to pieniądze, które ukradziono. Policjanci poprosili, żebym zaprowadziła ich na miejsce gdzie widziałam te dwie pandy. Okazało się, że zostali wynajęci przez jedną ze znanych mi pand. Policjanci jednak wytłumaczyli im, że nie można zaśmiecać rzek i środowiska. Musieli wyłowić te wszystkie śmieci z rzeki. Ja w nagrodę, że powiedziałam o tym policji dostałam ciastka upieczone przez żonę jednego z policjantów. 




Brak komentarzy: