niedziela, 10 lipca 2011

Misja



Moje gadżety:
 
Po otrzymaniu zadania od razu wyruszyłam sprawdzić kto krzywdzi biedne zwierzaki. Wzięłam otrzymane gadżety i wyruszyłam do obory Pokopetsów. Ostrożnie zaczaiłam się obok wejścia do stodoły. Wyciągnęłam swój pistolet i powoli otworzyłam drzwi. Ujrzałam tajemniczą Pandę w masce, która kradła do worka Pokopetsy. Od razu wiedziałam, że to osoba którą szukam. Namierzyłam ją i nacisnęłam czerwony guzik. Niestety spudłowałam. Tajemnicza Panda uciekła zabierając ze sobą biedne zwierzaki. Nie zastanawiając się ani chwili pobiegłam do miasta obserwować sklep zoologiczny. Moje przeczucie nie myliło mnie... Ponownie zobaczyłam porywacza. Byłam pewna, że tym razem chce zabrać Bolisie. Ale w jakim celu?! Może chce je sprzedać?! Musiałam się tego dowiedzieć. Użyłam mojego sprzętu do klonowania. Kazałam mojemu klonowi złapać Pandę w masce. Kiedy już się to udało użyłam pistoletu i zamroziłam tajemniczego gościa. Nadszedł czas na zdjęcie jego maski. Powoli zbliżyłam się do porywacza. Kiedy zobaczyłam kim on jest zatkało mnie. To Bonez! Skąd wziął się na Panfu? Czy znowu chciał  sprzedać zwierzaki do Zoo? Wydusiłam od niego wszystkie informacje. Nie myliłam się. Chciał sprzedać Bolisie i Pokopetsy za bardzo dużo monet... Najważniejsze jest jednak to, ze mu się nie udało. Musiałam jeszcze wypędzić go z wyspy, ale najpierw wypuściłam zwierzaki. Powiedziałam Kamarii, aby zajęła się Bonezem. Moja misja powiodła się! Zadowolona wróciłam do chatki na herbatkę z bambusa.

Brak komentarzy: