sobota, 16 lipca 2011

Misja pt: Złodziej

Jakaś panda była świadkiem napadu na niewielki sklepik przed miastem. Sprawdź to. Gadżety: Broń-suszarka (bardzo mocno wieje!),  pigułki niewidzialności.

Właśnie, kiedy piłam herbatkę z bambusa zostałam wezwana na komendę policji. Tym razem otrzymałam jako zadanie złapanie złodzieja, który okradł sklepik przed miastem. Dowiedziałam się, że ktoś był tego napadu świadkiem, więc od razu pobiegłam się go spytać czy coś wie. Po otrzymaniu wszystkich informacji  pobiegłam do miasta. Byłam pewna, że włamywacz pojawi się teraz w sklepie 'z prezentem'. Jak zwykle intuicja mnie nie zawiodła - ujrzałam tajemniczą Pandę. Niestety było zbyt ciemno i nie zobaczyłam kim był złodziej. Szybko wyciągnęłam ze swojej kieszeni pigułki niewidzialności i połknęłam jedną. Teraz mogłam  wejść do sklepu. Powoli zbliżałam się do wejścia, trzymając w łapce broń-suszarkę. Ostrożnie weszłam do środka. Włamywacz właśnie kradł pieniądze. Podniosłam do góry łapkę i włączyłam suszarkę. Tajemnicza Panda nie wiedziała o co się dzieje. Skorzystałam z okazji i ją złapałam, a potem związałam. Zadzwoniłam na policje, żeby przyjechali ją zabrać. Okazało się, że złodziejem był jeden ze strażników Evrona. Po godzinie byliśmy już na posterunku. Komendant podziękował mi i wręczył ciasto czekoladowe w nagrodę. Na następny dzień zaprosiłam swoją najlepszą przyjaciółkę do mojej chatki i razem zjadłyśmy ciasto. Nigdy nie zapomnę tamtej przygody.

Brak komentarzy: