niedziela, 10 października 2010

Najnowsze odkrycie Prof. Bookworma + Ella ma dziwne przeczucie

Cześć! Dawno nie pisałam i strasznie, strasznie Was za to przepraszam. Miałam ostatnio dużo spraw na głowie i nie miałam na to czasu ,ale było minęło . Teraz czas na nowości z Panfu. Ostatnio Prof. Bookworm pomyślał sobie ,że byłoby fajnie gdybyśmy mogli znów rozwiązywać labirynt Maszyny Zagadek. Do tego celu wymyślił "Okulary 1010110" i "Extranator" . Dzięki "Extranatorowi" może otworzyć ściany Maszyny Zagadek ,a dzięki "Okularom 1010110" może podejrzeć specjalny kod programujący. Jak już będzie miał specjalny kod programujący to musi go jedynie przenieść do swojego komputera ,a potem podłączyć dwa kable do kontaktów. I gotowe. Ale to nie wszystkie nowość. Ella wypowiedziała się na blogu ,że ma złe przeczucie ,co do tego. Może i ma rację... powiedziała coś takiego: 


-"Super! Ale szczerze mówiąc: to nie wiem, czy ten najważniejszy moment Prof. Bookworma rzeczywiście będzie taki ciekawy. Niby nie patrzyłam bardzo uważnie, kiedy podłączał ten kabel do komputera. To przecież taki zwykły kabel z wtyczką, którą się wkłada do kontaktu, prawda? Ale mimo to, jakoś tak mam dziwne przeczucie co do całej tej sprawy. Miejmy nadzieję, że Prof. Bookworm nic nie pokręcił i wszystko zrobił prawidłowo! Czasami bywa taki niezdarny. A może wam też się wydaje, że coś jest nie tak?"


Miejmy nadzieję ,że Prof. Bookworm zrobił wszystko dokładnie i nic złego się nie stanie ,ale na wszelki wypadek jak to mówią Max i Ella " Trzymajcie łapki na pulsie " . Pa pa!



(obraz pochodzi z " Dziennika Maxa i Elli " )

Brak komentarzy: