sobota, 30 października 2010

New Item i Level Booster

Witajcie Drogie Pandy! Dzisiaj, gdy chodziłam po naszej wyspie pomyślałam "Hej! Przecież nie zobaczyłam dzisiaj, czy New Item i Level Booster działają! Lecę szybko to sprawdzić! " . Jak powiedziałam tak zrobiłam ! Poszłam do dżungli, a stamtąd poszłam do jaskini . Tam od razu sprawdziłam, czy New Item działa. Strasznie się uciszyłam, gdy zobaczyłam, że maszyna podaje mi prezent. Był nim Lampion Halloweenowy.


Pełna entuzjazmu pobiegłam do drugiej maszyny. Kiedy tylko na niej stanęłam jeszcze bardziej się ucieszyłam, ponieważ i ta maszyna działała. Niestety nie zrobiłam temu zdjęcia :( , ale mówi się trudno! Najważniejszą wiadomością jest: " New Item i Level Booster działają! " . Lećcie szybko do jaskini w dżungli i zdobądźcie prezent oraz podwyższcie sobie poziomy! Do usłyszenia!

Wasza Pelagia1999 ;)


Brak komentarzy: