poniedziałek, 25 października 2010

Długo nie pisałam...

Cześć! Wiem, że długo nie pisałam, ale byłam w Osie . Było bardzo fajnie .  Teraz chcę nadrobić zaległości . Dziś od razu po powrocie z mojej podróży pobiegłam do mojej chatki na drzewie. Moja mama poszła jeszcze wcześniej do sklepu, więc ona przyszła trochę później.Gdy już dobiegłam do chatki , otworzyłam drzwi i wbiegłam do mojego pokoju od razu zasiadłam do mojego laptopa . Tam wpisałam : www.blog.panfu.pl  i od razu zobaczyłam parę nagłówków. Opowiem wam o nich nie po kolei ;) Więc tak... w wieczór, którego Max zaprosił Ellę do siebie ich rozmowę przerwał Carl . Powiedział im ,że widział Boneza w okolicy zamku! Na szczęście już dziś wymyślił plan jak go stąd wypędzić na zawsze. Powiedział mu, że odda mu jutro Pokopetsy jeżeli on wyniesie się z Panfu na zawsze. Bonez od razu się zgodził. Jutro wszystkie pandy spotkają się na dziedzińcu i nagle wybiegniemy oraz obezwładnimy Boneza . To musi się powieść! Kolejną nowością jest Cz. I podroży w Kosmos  . Kamarii spodobał się szczególnie jeden z wpisów. Należy on do Kuba67:


Nareszcie ruszam w kosmos. Odbyłem naukę w KSP (Kosmicznej Szkole Panfu). Lecę w kosmos, w końcu lemoniady mamy pod dostatkiem :D  Razem z Tigerbollym i innymi odkryjemy to, czego jeszcze nikt nie zbadał. Zabrałem ze sobą książkę ,,Napoleon w Egipcie” oraz przygodową o kowbojach, wojnie secesyjnej i tego typu. Wzięliśmy dużo potrzebnych rzeczy, i dobrze, bo KIŻ ( Kosmiczny Instytut Żywności) dał tylko marne 10 kanapek, paczkę chipsów oraz butlę coli i soku pomarańczowego. Wszystko wydali na kombinezony. Na Panfu kosztują 100 000 000 000000000000000 monet! Więcej niż posiada najbogatsza panda! Ruszyliśmy. Będę latał i jeśli im się spodobam przyjmą mnie do KLP (Kosmicznego Lotnictwa Panfu). To będzie osiągnięcie tysiąclecia. Trwa odliczanie. Denerwuję się. Widzę tylko reporterów, redaktorów, polityków, Maxa i Ellę, Prof.Bookworma i tłumy wiwatujących pand. O, już czas na osamotnią dziesiątkę – 10.9.8.7.6.5.4.3.2.1 Start ! I przygoda się zaczyna. Tigerbolly aż skacze ze szczęścia, że zobaczy dziwne istoty. Mój ,,niedoświadczony” kolega zastanawia się jak wyglądają Nui i Trawui. Wszędzie asteroidy, planety… Pandy już widzę jak małe robaczki, a okolicę jak jakieś mrowisko. O rany! Za chmurami pozostawiłem swój dom i przyjaciół. Panfu jest już malutkie, a pand i budynków nie widać.

Podobało mi się ,a wam? No pewnie, że tak! Gratuluję twórcy tego listu ;) . Kolejną nowością będzie konkurs na Avatara .  

I - 275 głosów - Nikita16 ze zdjęciem profilowym na Twitterze
II - 252 głosy - Gieniuk ze zdjęciem profilowym na Naszej-Klasie
III - 137 głosów - egzequo  sara220 i Rafael ze zdjęciami profilowymi z Naszej-Klasy

Oto ich zdjęcia profilowe: 

Nikita16

Gieniuk 

Sara220

Rafael89

Wszystkim Wam Gratuluje !  Ostatnią dzisiejszą nowością jest drugi etap konkursu na ubranko . Naszym kolejnym uczestnikiem, którego strój został uszyty przez Lili to ProjL2002 . Jego ubranka są bardzo ładne . Mnie się bardzo podobają. Oto ich ocena: 



Desingned by projL2002 - Poland :



  • Śliczne połączenie kolorów - +
  • Włosy mi się nie bardzo podobają, ale to kwestia gustu - +/-
  • Ładna korona - +
  • Sandałki świetnie do wszystkiego pasują - +
  • Bardzo ładne bransoletki - +
Podsumowując: 4,5 punktów na 5 . Gratuluję! To niezły wynik! Mam nadzieję, że jesteś z siebie dumny projL2002 :D 









  • Opaska z blond włosami bardzo ładnie wygląda - +
  • Śliczny podkoszulek z pandą oraz opaski na ręce - +
  • Spodnie do wszystkiego pasują - +
  • Świetne buty, które nadają się do niezwykłych wypraw - +
Podsumowując: 5 punktów na 5. Gratuluję! Masz maximum punktów przy tym stroju projL2002 . Na pewno jesteś z siebie dumny ,gdyż zebrałeś 9,5 punktów na 10 . 




Gratuluję Ci ProjL2002 tak wysokich not  ;) . Są również wyróżnieni:


Oto kolejni wyróżnieni:

asiuniapp

CmoQ

Greenee

Izalia


Malgi15


MileyQQ


Kler


Miley5555


nikita16

Pandora


Papuga27


Sebekicoco



Toto

To już wszystkie wyróżnione prace . Już kończę.Do usłyszenia!

Wasza Pelagia1999 :)

Brak komentarzy: