środa, 9 lutego 2011

Kupiłem nową mapę... okropne, to co zobaczyłem!

Czy byliście już dzisiaj na Tarasie zamkowym? Czeka tam na Was Kamaria z prośbą o pomoc. Evron (panda w teleskopie widoczna) wabi naszego Paula The Kid wielgaśnym naleśnikiem. Musimy temu zapobiec, dlatego Kamaria prosi Nas abyśmy rzucili Paula balonem z wodą. Na Tarasie musi zebrać się 5 pand (w tym ty) i JEDNOCZEŚNIE rzucić Paula balonem z wodą. Paul się ocknie, a Kamaria zabierze go do jego pokoiku. 


Pomyślałem że muszę kupić nową mapę. Tamtą gdzieś zgubiłem, a jest mi okropnie potrzebna. Poszedłem więc do Kiosku na Basenie i poprosiłem sprzedawcę o mapę wyspy. Nawet nie wiecie jaką okropną rzecz tam zauważyłem! Zobaczcie:



Widzicie? To okropne! Jest jeden plus. Graficy map postarali się i ulepszyli jej fragmenty. Ale chodzi o to że Paul może przyciągać do Siebie WSZYSTKO! Tak, dobrze usłyszeliście, dosłownie WSZYSTKO! Dlatego nasza wyspa Panfu niedługo połączy się na dobre z Bitterlandią, czego żadna Panda nie chce, gdyż Evron może rozpocząć Swoje plany nad zniszczeniem Panfu. Musimy być czujni, nie spuszczajmy z niego oka!

Agent Sainek

Brak komentarzy: