poniedziałek, 7 lutego 2011

Niespodzianka + nowe legitymacje

 Witam!
 Dziś (jak zapewne zauważyliście) zrobiłam nowe legitymacje. Ale to nie wszystko ;) Zaplanowałam dziś niespodziankę. Zanim to zrobię to muszę przywitać naszą nową agentkę Nigai. W imieniu wszystkich agentów, życzymy Ci samych sukcesów! ;)

A teraz pora na niespodziankę.



Raczej na dwie niespodzianki. Pierwsza jest taka, że być może będzie członkostwo VIP (za coś trzeba kosić monety ^^). Będzie (może) polegało to na tym, że VIPY będą miały większe przywileje między innymi same fajne rzeczy ;)

WSZYSTKO NIE JEST NA 100% PEWNE.
A teraz przejdźmy do kolejnej niespodzianki. Tak sobie myślałam, aż wymyśliłam 'Księgę najlepszych agentów.' Ci którzy będą najlepiej się sprawowali będą na honorowej liście ;) Mam nadzieję, że książeczka się uzupełni do pełna i trzeba będzie zrobić nową ;) Niech niektórzy nie będą zazdrośni! To nie jest tak, że ktoś myśli, że źle go traktuje nie będąc na tej liście. Nie ma o co się obrażać. Trzeba dobrze zapracować i wtedy będziecie wpisani w tę książkę.


Pozdrawiam
Szaraki :)
*KNA- to skrót Księgi najlepszych Agentów ;)

Brak komentarzy: