niedziela, 6 lutego 2011

Same niespodzianki!

Witajcie agenci!
Jestem początkującym agentem. Nazywam się Celinka1999. Tylko tyle powiem, bo  bym się rozgadała i byście mnie  przejrzeli na wylot!:) A wiecie, że Agent nie może dać się zdemaskować. Mam dla Was same nowości! Dzisiaj poszłam na taras, aby zobaczyć przez teleskop co przez niego tym razem ujrzę. Nie uwierzycie co zaobserwowałam!

Domyślacie się co to jest?! Tak! To zamek Evrona! Jest przerażający prawda?! Przejdźmy może do jakiegoś milszego tematu, np: Są nowe pytania na ankiecie Oscara
Oto one:
Życzę powodzenia w wypełnianiu ankiety! Mi poszło bardzo dobrze! Mogę jeszcze powiedzieć, że Ela widziała jakąś pandę w teleskopie! Może to był Paul?! Więcej informacji na blogu Maxa i Eli. Dobra muszę lecieć! Poszukam jakiś śladów w pokoju Paula! 
Agentka Celinka1999




Brak komentarzy: